2012. május 5., szombat

upppsssz,márciusi elmaradások folytatása






















Gherkin goodies by Lilas Designs
kit
template Jumpstart Designs- Collection 62 
template

GSO-DST
(köszönöm Bettie)


Lilashoz már többször jelentkeztem vendégként és végre bekerültem,nagyon szeretem,csodás készletei vannak,ez is nagy kedvencem volt.
A készlet:

















A template:


































The Infinity by Delph Designs
kit
template Sweet Orange freebie6 by Eudora Designs
template

GSO-DST
(köszönöm mary)


Delphből sem tudok kiszerelmesedni talán soha,nagyon ritkán van olyan készlete,ami küzdelmes.
A készlet:

















A template:


































Happy Easter by Megan Fisher
kit

GSO-DST
(köszönöm Bettie)


Ez is egy felkéréses tagság,de csak azért vállaltam,mert ritkán van új készlet és persze tetszett is.
A készlet:


































Love Letters by Just Because Studio
kit
template Sweet Orange part6 by Eudora Designs 
template

GSO-DST
(köszönöm Illena)


Danit mostanában elhanyagoltam,nem tudom miért,de előveszem a készleteit megint,sokáig nem volt és valahogy kiestem a stílusából.Ehhez nem tudok készletet mutatni.
A template:


































A Piece Of Whimsy by Charlize Creations
kit

GSO-DST
(köszönöm Bettie)


Charlize is talán már örök tagságom marad,pedig néha kiakadok tőle,mostanában különösen,mert az oscrapsra került és szedi elő a régi készleteket,ami nekem már újra töltve nem megy.
ezt a készletet sem tudom már,hol van.

















Fun,Sun & Play by Marta Designs
kit

GSO-DST
(köszönöm Bettie)


Ez az elrendezés nem tudom,honnan pattant,csak úgy pakolgattam.
A készlet:


































Come to Easter by Goldensun Designs
kit

GSO-DST
(köszönöm Dida)


Jaj,ehhez a készlethez egyből ez a fotó és elrendezés ugrott be,tök szeretem.
A készlet:


































ONE PERFECT DAY By Blagovesta Gosheva 
kit
Templates} - Collection 58 by Jumpstart Designs
template

GSO-DST
(köszönöm Mary)


Megint egy imádott Blagovesta a másik színskálából,amit említettem,ez az élénkebb stílusa,én meg még fokozni is szoktam kicsit.
A készlet:

















A template:


































Secret de femme by Thaliris Designs
kit
template Bloomin' gardens by Poppy Designs
template

GSO-DST
(köszönöm Dida)


Ez nem sikerült,no comment,jó elképzelés,pocsék kivitelezés.
A készlet:



















Köszi hogy benéztél!!!Áprilisban 35 oldalam volt,áááááá,majd csak a végére érek....

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails