2012. március 30., péntek

Ildinek(Rucola Design)készült oldalaim


















Equinox by Rucola Designs
kit
GSO-DST
(köszönöm irishgull)


Mint mindig,most is tiszta izgalommal voltam az oldalak miatt,amiket Ildinek készítettem.Még mindig a kihívás szó illik rá,mikor elkezdek dolgozni a készletekkel,de aztán közben megcsillan valami,amitől a végére totál szerelmes leszek a saját oldalaimba.Na ezt jól megaszontam,de tényleg így zajlik le az alkotás.Megint kétségbe voltam esve,hogy mit alkossak,ezt a papírt és ezt a fotót szúrtam ki magamnak,mire pár elemet feltettem,már derengett,mi lesz belőle,aztán sodródtam már az alapokkal tovább.A végén pár effekt,egy kis másik papír rámosás és ilyen lett.Az alap témákhoz általában nincs közöm,ami nagyon zavar és stresszel,valahogy nem tudok átszellemülni,így ami jön belőlem,az lesz.
A készlet:


































I'm With The Band DeviantScrap Designers collab
Rucola Designs part
kit



Ez az oldalam először nagyon tetszett,de most már valahogy bánom,hogy ezt a füstnek tűnő effektet rátettem.Nagyon megküzdöttem a fotó bemosással,sajnos csak ekkora volt,ezért valahogy a deréktól lefele levő részt pótolnom kellett,mert ugye én megint ragaszkodtam ehhez a fotóhoz és az elképzelésemhez.szó mi szó különleges,hogy jó-e,azt  a látogatók majd megírják.vagy nem........ennél a készletnél a kevés elemtől rettegtem,de egészen jól sikerült betöltenem az oldalt,nem érzek rajta űrt.Egy collab része volt Ildi készlete.
A készlet:

















Ildi része:


































Sketchbook Ideas by Rucola Designs collab with Osli
Designs
kit
template Colorful spring steps 2.by Tinci Designs
template

GSO-DST
(köszönöm Dida)


Ezt imádom,hiába,ez vagyok én,template,sötétség és sok -sok elem.Bevállaltam Ildi készletével egy ilyen stílust,nekem nagyon bejön.Színes is vidám is és szuper elemek vannak benne.
A készlet:

















A template:

















Köszi hogy benéztél!!

1 megjegyzés:

alimenta írta...

Imádom minden oldalad!!! De mért stresszelsz? Lényeg, hogy élvezd csinálni! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails